چرا باید به دنیای وب وارد شویم؟ طراحی سایت


           0

چرا باید به دنیای وب وارد شویم؟ طراحی سایت

کسانی که به دنبال گسترش کسب و کار خود و مکانیزه کردن امورد هستند،بازاریابی اینترنتی با طراحی وب سایت ارزان با سایت ساز یک راه حل است

شرکت آرپانت سرخ قصد دارد در یک بازه کوتاه اکثر کسب و کارهای بزرگ و نیمه بزرگ کشور را دارای حداقل یک وبسایت نماید. از این رو دقایقی همراه ما باشید تا ما شما را از فواید و مزایای یک وبسایت آگاه نماییم.

 

داشتن یک وبسایت  خوب مزایای بسیار زیادی برای هر کسب و کار و حتی هر شخصی دارد. امروزه تعداد کاربران اینترنت دنیا بسیار افزایش یافته است. بر اساس آخرین آمارها تعداد کاربران اینترنت در دنیا تا پایان سال 2014 به 3067206809 نفر یعنی حدودا نیمی از جمعیت دنیا رسیده است، این آمار در ایران با توجه به رشد قابل ملاحظه سال ها اخیر تا پایان سال 2013 به حدود 45000000 نفر رسیده است. یعنی هم اکنون می‌توان گفت بیش از نیمی از کشور از اینترنت استفاده می کنند.

تعداد بسیار زیاد کاربر اینترنت و هرچه فراگیرتر شدن روزانه آن می تواند فضایی مناسب جهت فعالیت بهتر و بیشتر کسب و کارها، مراکز و نیز اشخاص ایجاد کند. پس با یک بررسی ساده می توان به این نتیجه رسید که باید از فضای اینترنت با توجه به مزایای فراوان آن بیشترین بهره را گرفت.

بررسی مزایا و ویژگی های غالبا منحصر به فرد وبسایت های اینترنتی به شناخت بهتر آن‌ها کمک مناسبی می‌کند ما علل آنکه هر کسب و کار، مرکز و شخص باید دارای یک وبسایت باشد را بیان و در توضیحات آن مزایا و معایب داشتن وب سایت را شرح خواهیم داد:

افزایش مشتری:

افزایش مشتری و در نتیجه افزایش سود و بازدهی معمولا مهمترین هدف اصلی در هر کسب و کاری است. از این رو روش های مختلف و زیادی به این موضوع کمک می کند که مهمترین آن تبلیغات است و بعد از تولید یک محصول بدون آن کار بی معنا خواهد بود.

روش های تبلیغات:

امروزه روش های تبلیغات گوناگونی برای کسب وکار های مختلف وجود دارد که سعی شده تمامی آن ها در اینجا مورد بررسی قرار گیرد:

 

  نام مزایا نواقص
1 بنر و بیلبورد

قابلیت دسترسی سریع 

هدفمندی برای یک جامعه خاص

نسبتا گران

کوتاه مدت

غیر قابل استفاده مجدد

2 تبلیغات تلویزیونی

همه گیر

بازدهی بالا

نتیجه سریع

بسیار گران

بسیار کوتاه

3 تراکت

ارزان

هدفمندی برای یک جامعه خاص

محدودیت مطالب

دشواری های توزیع و پخش

4 بروشور

نسبتا ارزان

هدفمندی برای یک جامعه خاص

محدودیت مطالب

دشواری های توزیع و پخش

5 کارت ویزیت

ارزان

آینده نگری در مشتری

نتیجه کند

تاثیر نسبتا کم

مطالب بسیار کم

6 سر رسید در دسترسی مشتری

هدفمندی کم

نسبتا گران

بازده کم

7 تبلیغات روزنامه ای و مجلات

نتیجه سریع

نسبتا فراگیر

به نسبت زمان تبلیغ، گران است

بسیار کوتاه مدت

مطالب بسیار اندک

8 تبلیغات رادیویی

نسبتا همه گیر

بازدهی نسبتا بالا

نتیجه سریع

گران

بسیار کوتاه

تمامی این تبلیغات به نحوی مفید و خوب هستند همچنین هر یک دارای معایب خاص خود نیز می باشد. یک وبسایت نیز دارای مزایا و نواقص خود می باشد.

جامعه  هدف یک وبسایت با توجه به آمار بالای کاربران آن تقریبا بعد از تبلیغات تلوزیونی در جایگاه دوم قرار دارد اما برتری بارز وبسایت نسبت به یک تبلیغ تلویزیونی قیمت بسیار مناسب‌تر آن است.

در رابطه با گستردگی مطالب، یک وبسایت می تواند دارای مطالب نامحدود باشد که این ویژگی وبسایت را از تمامی روش های بالا متمایز می نماید.

معمولا کسب و کارها دائما در حال تولید محصولات و ارائه خدمات جدید هستند، به واسطه این موضوع هنگامی که هزینه ای جهت تولید هر یک از 8 روش ارائه شده در بالا شده باشد باید باقیمانده آن ها کنار گذاشته شوند و یک هزینه مجدد بابت تولید دوباره آن پرداخت شود حال آنکه داشتن یک وبسایت اصلا بدین صورت نیست و شما در هر زمان که صلاح بدانید بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای مطالب خود را تغییر می دهید.

 

طراحی وب سایت - بازاریابی اینترنتی - تبلیغات اینترنتی

یک وبسایت به صورت 24 ساعته قابل دسترس است و شما می توانید با داشتن آن کسب و کار خود را به صورت تمام وقت در معرض دید و بازدید عموم قرار دهید، و حتی با داشتن وبسایت فروشگاهی در 24 ساعت شبانه روز فروش اجناس داشته باشید.

هر بار هزینه  تولید و توزیع هر یک از 8 مورد بالا به نسبت زمان ارائه آن نسبتا بالاست اما  با توجه  به آنکه یک وبسایت به صورت مادام العمر به مالکیت کسب و کار و یا شخص در می آید با توجه به زمان ماندگاری آن از لحاظ هزینه بسیار به صرفه است.

ارتباطات:

یکی از راه های بسیار مناسب جهت انتشار تفکرات، ایده ها و نظرات اشخاص و کسب و کار ها داشتن یک وبسایت است. بدین گونه که می توانید تمامی نظرات و تفکرات خود را از طریق وبسایت خود نشر و آن را به سمع و نظر دیگران برسانید. یکی دیگر از ویژگی های بارز وبسایت دو طرفه بودن ارتباط است یعنی هم شما مطالب خود را نشر می دهید و هم کاربران، مشتریان، دوستان و... شما به ارسال نظرات خود راجع به آن مطلب و خدمت بیان می کنند.

تثبیت برند یا نشان تجاری و یا نام خود

برای بسیار از کسب و کارها اینکه نشان تجاری آن ها تثبت و بر سر زبان ها بیفتد بسیار مهم است چرا که این امر هر کسب وکاری را به سمت اهداف خود با شتاب بیشتری حرکت خواهد داد. همین موضوع نیز در رابطه با اشخاص نیز وجود دارد چرا که هر چه نام و آوازه یک شخص بیشتر بر سر زبان ها باشد توجه عموم بشتر به او جلب و تاثیر پذیری جامعه از وی افزایش خواهد یافت. بی شک یکی از مهمترین روش هایی که این امر را میسر می‌سازد یک وبسایت است.

حضور آنلاین پا به پای رقیبان

امروزه دنیا به این سمت پیش می رود که هر شخص و کسب و کار علاوه بر دنیای حقیقی در دنیای مجازی نیز دارای هویت باشد. در چند سال اخیر بسیار از اشخاص و کسب کارها که قطعا تعداد زیادی از آن ها رقبای شما هستند نیز به فضای مجازی گام نهاده اند و در حال تلاش برای بهبود و گسترش کسب و کار و ترویج نظرات خود هستند. قطعا نیاز است برای باقی ماندن در دنیای رقابت پا به پای رقیبان خود و چه بسا زودتر از آن ها به فکر ورود به این فضای بسیار سودمند و پربازده شوید.

 

امید است مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شده باشد.


دیدگاه شما :




کد بالا را وارد کنید